Forstå dine kunder
STUDIE33, Guiding Coach – Human Diplomat, Iværksætterdanmark & Dansk Erhverv præsenterer: Forstå dine kunder
Vil du have indsigt i at indsamle data, opnå dyb kundeindsigt og få forståelse for, hvordan du omsætter det til konkrete initiativer til at udvikle din forretning – fx produkttilpasning og vinkling af markedsføring. Så er dette workshopfor, det rette for dig.
Workshopforløbet er for alle danske iværksættere der ønsker at bliver klogere på deres kunder, som enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.
Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.
Du vil helt sikkert få mest ud af workshopforløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:
Du har et produkt eller en service/ydelse, som du har besluttet at starte virksomhed med, eller allerede driver virksomhed på baggrund af. Det er vigtigt, fordi dit produkt/service/ydelse skal bruges som den case, du arbejder med gennem forløbet. På forløbet vil du blandt andet blive klogere på:
- Strategisk designtænkning til proces og konceptudvikling.
- Kvalitative metoder til indsamling af kundeindsigter.
- Forretningsudvikling til styrkelse af forretningsmodel, business case og salg.
Mellem hver workshop forventes du at arbejde med din case fra din virksomhed (reflektionsspørgsmål, dataindsamling og test/feedback) – gennemsnitligt 7 timer pr. workshop
Dine guides på vejen fra god idé til god forretning
På forløbet vil du møde underviserne Mette og Marie fra henholdsvis STUDIE33 og Guiding Coach – Human Diplomat.
Mette er sociolog og en erfaren facilitator, som har drevet et hav af processer fra ideudvikling til færdigt produkt. Hun er vant til at arbejde med forskellige målgrupper med vidt forskellige forudsætninger for at skabe forandring i øjenhøjde med den enkelte. Marie er konsulent og rådgiver i forretningsudvikling samt ledelsescoach og arbejder til daglig med iværksættere og mellemstore virksomheder og deres ledere, som ønsker at løfte deres virksomheder til et nyt niveau og positionere sig tydeligere på markedet.