Skab trafik til dit website – styrk din online tilstedeværelse
-1.jpg)
Retail Academy, StartUp Club & Iværksætterdanmark præsenterer: Skab trafik til dit website – styrk din online tilstedeværelse
Få den digitale værktøjskasse fyldt godt op og få grundlæggende viden om SEO, annoncering, e-mail-markedsføring og Google analytics. På dette workshopforløb lærer du både at skabe mere organisk trafik til din hjemmeside, men også hvordan du benytter dig af betalte muligheder til at skaffe kunder til dit site.
Forløbet er for alle iværksættere, der har et ønske om at skabe mere trafik til deres hjemmeside, hvad enten de stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.
Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.
Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:
Du har allerede din egen hjemmeside og ønsker at arbejde ”hands on” med at optimere trafikken til den. Du kender måske allerede lidt til SEO og online annoncering, men vil gerne have styr på, hvordan du bruger det i praksis, så du kan tiltrække kunder til dit site.
- Få indsigt i hvilke digitale tiltag der skal igangsættes for at skabe mere trafik til din hjemmeside. Vi arbejder med SEO, SEA, Google ads, E-mail-markedsføring og Sociale medier
- Få en digital værktøjskasse der kan anvendes til det fortsatte arbejde med trafikgenerering til din hjemmeside.
- Få indsigt i mulighederne for at generere mere trafik til hjemmesiden ved hjælp af Google analytics.
Der beregnes cirka 3 timers hjemmearbejde imellem hver workshop.
Din guide på vejen fra god idé til god forretning
Workshoppen gennemføres af Peter Skjold Mogensen der er lektor med speciale i digitalisering og e-handel. Peter har en solid undervisererfaring, og er god til at inddrage deltagerne, og sikre at alle får noget brugbart med hjem. Desuden har Peter mange års arbejde med iværksættermålgruppen og egen iværksættererfaringer.
Forløbet finder sted følgende dage:
Information
Kontaktperson
